Wlochy
office_all Przeglądaj setki biur do wynajęcia w Warszawie i wybierz najlepsze dla Twojej firmy.
photo Biura serwisowane, coworking, umeblowane gabinety,
krótkie umowy, elastyczne rozwiązania.
office_clima Biura na wynajem kamienicach, loftach i wykończone w klimatycznym stylu.
office_high Reprezentacyjne biura w najlepszych biurowcach Warszawy. Prestiżowe lokale, wysokie piętra i perły architektury.
office_for_all Ekonomiczne rozwiązania dla każdej firmy, tanie biura na wynajem w Warszawie, duże i małe powierzchnie.
michal_nisengolc
Zbyt mało dopasowanych biur?

Zapytaj o ofertę szytą na miarę.

Do usłyszenia,

Michał

Let’s talk

PODOBNE

W KATEGORII

ALL INCLUSIVE

Cena prezentowanych poniżej biur przeważnie zawiera już media, meble, Internet i kawę bez limitu, a to wszystko na jednej fakturze.

srodmiescie
Warszawa Centrum - Biura do wynajęcia

Osoby poszukujące biura w centrum Warszawy będą przeglądać oferty przede wszystkim w dzielnicach Śródmieście Północne oraz Śródmieście Południowe. Dodatkowo, do centrum zalicza się również Powiśle od wschodu i część dzielnic sąsiadujących od zachodniej części Śródmieścia, tj. okolice Dworca Centralnego, Ronda ONZ czy Al. Jana Pawła II. W terminologii używanej na rynku powierzchni biurowych ten obszar określa się mianem CBD - Central Business District. Jeśli szukasz biura na wynajem przy metrze, to właśnie tutaj!

Cechy charakteryzujące powierzchnie biurowe w centrum miasta to z jednej strony reprezentacyjność i różnorodność, ale z drugiej stosunkowo wysoki koszt najmu oraz niska dostępność miejsc parkingowych. Jest to jednak rekompensowane przez dobrze rozwiniętą komunikację miejską, w tym wspomniane już metro, oraz dostęp do nowoczesnych usług transportowych takich jak car-sharing, scooter-sharing czy popularne już wypożyczenie rowerów miejskich Veturilo.

W centrum też mieszczą się najbardziej charakterystyczne biurowce Warszawy (np. Rondo 1, Metropolitan, Focus), w których swoje siedziby mieszczą zarówno najważniejsze instytucje państwowe, duże międzynarodowe korporacje, ale także coraz częściej małe i średnie firmy. Śródmieście króluje pod kątem zasobów profesjonalnej powierzchni coworkingowej, w tym biur serwisowanych wynajmowanych na elastycznych warunkach. To dzięki tym rozwiązaniom w centrum swoje usługi świadczy coraz więcej drobnych przedsiębiorców.

Średnie ceny najmu w biurowcach w centrum Warszawy wahają się od 15 EUR/m2 w kamienicach i budynkach klasy B, do 24 EUR/m2 w najbardziej nowoczesnych biurowcach. W przypadku biur serwisowanych ceny wahają się od 1000 zł do 2000 zł za umeblowane stanowisko pracy w najbardziej prestiżowych lokalizacjach i w biurach z najlepszym widokiem.

mokotow
Warszawa Mokotów - biura do wynajęcia

Najbardziej zaludniona i jedna z największych dzielnic Warszawy, Mokotów oferuje wszystko czego potrzebuje duża metropolia - miejsca do życia, zaplecza dla handlu i usług, rozrywkę i relaks. Dodatkowo, jest także miejscem które upodobali sobie warszawscy przedsiębiorcy. Na Mokotowie bowiem znajduje się jedno z trzech największych skupisk biurowych, zarówno dla dużego międzynarodowego biznesu, instytucji państwowych, ale coraz częściej także biur dla małych firm. To właśnie na Mokotowie zaczęło powstawać coraz więcej powierzchni biurowych oferujących wynajem małych metraży na elastycznych warunkach i z krótkimi okresami najmu.

Przykładem takiego rozwiązania jest inicjatywa Własne B., gdzie firmy mogą wynająć gotowe, umeblowane biura już od najmniejszych metraży tj. 15 m2, ale też powierzchnię ok. 100 m2 dla kilkunastu osób. Dzięki takim rozwiązaniom firmy, które dotychczas mieściły swoje siedziby w mieszkaniach mogą przenieść się do profesjonalnych powierzchni biurowych, spełniających wszystkie normy bezpieczeństwa i higieny pracy. Dodatkowo, budynki biurowe na Mokotowie, które skupiają większą liczbę przedsiębiorców pod jednym dachem wspomagają rozwój przedsiębiorczości. Z wielu badań wynika, że w takich przestrzeniach firmy nawiązują ze sobą relacje biznesowe i wspierają się nawzajem poprzez polecenia.

Ceny wynajmu biur na Mokotowie wahają się w przedziale 10-15 EUR/m2, a w kamienicach biurowych ten poziom wynosi ok. 50-60 zł/m2. Cena za stanowisko pracy w biurach serwisowanych waha się w przedziale od 600-1300 zł za mkw., w zależności od standardu budynku i wielkości przestrzeni.

Przeprowadzone remonty ulicy Marynarskiej, Postępu oraz wymiana torowisk tramwajowych powoduje, że Mokotów wraca do łask wśród firm szukających powierzchni biurowej do wynajęcia w Warszawie. Dużym atutem jest też bliskość Lotniska Chopina na Okęciu oraz dróg ekspresowych połączonych z autostradą. Na Mokotowie znajduje się też jedno z lepszych w Warszawie centrów handlowych Galeria Mokotów, siłownie, lokale oferują bogatą ofertę gastronomiczną i usługową. Wśród biur powstaje też coraz więcej osiedli mieszkalnych, dzięki czemu skraca to drogę dotarcia do pracy.

_praga_pol
Warszawa Praga - biura do wynajęcia

Praga Południe i Praga Północ to kultowe miejsca na mapie Warszawy, gdzie można poczuć prawdziwy warszawski klimat z czasów sprzed II wojny światowej. W trakcie bombardowań, nieruchomości na Pradze zachowały się w znacznie lepszym stanie niż w centrum, a wiele z nich zostało odbudowanych. Po wojnie na terenie Pragi znajdowało się też wiele zakładów rzemieślniczych, Fabryka Samochodów Osobowych, czy Stadion Dziesięciolecia.

To właśnie kamienice i poindustrialne budynki tej dzielnicy nadają jej charakter. Po latach zaniedbań, Praga powoli odzyskuje swój blask. Widać to po ulicach, przy których powstają nowe inwestycje deweloperskie; mieszkaniowe, biurowej i infrastrukturalne. Dobrym przykładem jest tutaj praskie SOHO Factory, Centrum Praskie Koneser (wraz z muzeum wódki w dawnej fabryce) czy kompleks biurowców Praga306 w dawnej fabryce elementów oświetleniowych.

Dla firm poszukujących biura do wynajęcia w dzielnicach Praga Południe lub Praga Północ, Warszawa oferuje przede wszystkim powierzchnie w kamienicach i loftach, które upodobały sobie przede wszystkim firmy z branż kreatywnych - agencje reklamowe, agencje public relations i artyści. Duża powierzchnia coworkingowa na Stadionie Narodowym przyciąga też startupy i firmy z branży IT.

Zlokalizowana naprzeciw warszawskiej Starówki dzielnica, oferuje wspaniałe widoki z wyższych kondygnacji, na dachy zabudowań Starego Miasta oraz nowoczesne wieżowce tworzące koronę nad centrum Warszawy. Północna część dzielnicy posiada dostęp do metra, a pozostałe rejony są dobrze połączone metrem i autobusami. Biura na wynajem na Pradze potrafią być konkurencyjne cenowo i są często wybierane przez firmy z lokalnymi korzeniami i przedsiębiorców zamieszkujących tą dzielnicę.

wola
Warszawa Wola - biura do wynajęcia

Aktywność deweloperów budujących biurowce na warszawskiej Woli jest imponująca w skali całego kraju. Najwięcej inwestycji powstaje obecnie w rejonie Ronda Daszyńskiego, gdzie znajduje się również stacja metra. Na niewielkim obszarze powstają ogromne ilości biur do wynajęcia, stąd też wiele firm planuje lub już zdecydowało przenieść swoją siedzibę właśnie tutaj.

Wola jest zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie Śródmieścia. Wschodnia część dzielnicy w rejonie Ronda ONZ i wzdłuż Al. Jana Pawła II powszechnie uznawana jest za centrum Warszawy. Doskonałe połączenie komunikacyjne zapewnia II linia metra oraz rozbudowana sieć autobusów i tramwajów.

Na Woli swoją główną siedzibę zlokalizowało wiele znanych firm, w tym międzynarodowe koncerny takie jak Samsung, przedstawiciele świata mediów jak Rzeczpospolita oraz instytucje finansowe. Najbardziej charakterystycznym biurowcem na Woli jest obecnie Warsaw Spire, który wygrywał międzynarodowe konkursy architektoniczne. Jednak jego popularność może przebić biurowiec Varso, który będzie najwyższym budynkiem biurowym w Unii Europejskiej. Projektem, który zasługuje na szczególną uwagę jest również zagospodarowanie Browarów Warszawskich.

Rozbudowa II linii metra sprzyja rozwojowi dzielnicy Wola zarówno pod kątem nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem, jak i osiedli mieszkaniowych. Dzięki zabudowie terenów zniszczonych podczas wojny nowoczesną tkanką, dzielnica zdobywa coraz większą popularność wśród pracowników firm, które wynajmują w tym rejonie swoje biura. Również dzięki niższym cenom najmu niż w ścisłym centrum.

Biuro w dzielnicy Wola można wynająć już w cenie 12 EUR/m2, a często również w walucie polskiej. Dzielnica przyciąga przy tym dużych operatorów powierzchni coworkingowej i biur serwisowanych, takich jak np. WeWork.

ochota
Warszawa Ochota - biura do wynajęcia

Dzielnica Warszawy, która swoją nazwą zachęca do działania, znana jest przede wszystkim z funkcji mieszkaniowej i kilku istotnych obiektów infrastrukturalnych takich jak warszawskie Filtry, czy Park Szczęśliwicki z Górką Szczęśliwicką. Poszukując biura na wynajem na Ochocie szybko jednak się zorientujesz się, że dzielnica oferuje na swoim terenie kilkadziesiąt budynków biurowych, w tym wiele nowoczesnych projektów.

Ochota ku powszechnemu zdziwieniu niemal graniczy z Dworcem Centralnym, więc jej wschodnia część uznawana jest za centrum miasta i dalej rozciąga się w kierunku zachodnim. Największym magnesem Ochoty dla firm potrzebujących wynająć biuro na swoją siedzibę, jest Dworzec Zachodni wraz z kompleksem biurowców oraz Aleje Jerozolimskie będące jednym z głównych węzłów komunikacyjnych Warszawy. Na Ochocie znajduje się też popularne centrum handlowe Blue City wraz ze sklepem IKEA oraz liczne punkty usługowe, a nawet kluby taneczne.

Dzięki pewnej odległości od głównego, centralnego obszaru biurowego, Ochota może zaproponować najemcom nieco niższe stawki za m2 wynajmu powierzchni biurowej, które wahają się od 11 EUR/m2 do 16 EUR/m2 w przypadku powierzchni konwencjonalnej oraz ok 1100-1300 zł za stanowisko pracy w powierzchniach coworkingowych i biurach serwisowanych. Jednym z najbardziej popularnych projektów biurowych na Ochocie dedykowanym dla małych i średnich firm jest Co-Creating Brain Embassy.

zoliboz
Warszawa Żoliborz - biura do wynajęcia

Żoliborz jest jedną z najbardziej klimatycznych dzielnic Warszawy, bezpośrednio sąsiadują jednocześnie z Wisłą, Śródmieściem, oferując tereny zielone, zbiorniki wodne oraz rozwiniętą komunikację miejską. Dzielnica Żoliborz jest najbardziej znana z Cytadeli Warszawskiej, Cmentarza Wojskowego, Centrum Olimpijskiego oraz licznych parków i skwerów.

Osoby mieszkające na Żoliborzu cenią sobie przede wszystkim kameralny charakter dzielnicy, której większość zabudowy stanowią domy i rezydencje. Warto zauważyć, że wille miejskie są jednym z najbardziej prestiżowych rodzajów nieruchomości na świecie. Kiedyś Żoliborz obejmował swoim zasięgiem również aktualne Bielany, a po rozdzieleniu został najmniejszą dzielnicą Warszawy.

Lokalizację doceniają również firmy wynajmujące biuro na Żoliborzu, ale ze względu na mało biurowy charakter, trudno przebierać w ofertach. Większość atrakcyjnych powierzchni jest już wynajętych. Na szczęście rynek nie znosi próżni i niedługo do szeregów biurowców na Żoliborzu dołączą takie projekty jak Concept Business Park oraz Forest przy ul. Burakowskiej. Te wyjątkowe projekty z biurami do wynajęcia dodadzą dzielnicy prawdziwie miejskiego charakteru.

Biura na Żoliborzu wynajmują przede wszystkim firmy zakorzenione historycznie w tym rejonie, które też zatrudniają osoby z północnej części miasta oraz nieduże firmy, których zarząd lub właściciele mieszkają w okolicy. Ze względu na brak wystarczającej podaży w tej części miasta, część firm przenosi swoje poszukiwania powierzchni biurowej na Wolę i Śródmieście, które oferują znacznie większą ofertę biur na wynajem.

wilanow
Wilanów - biura do wynajęcia

Zapraszamy na podróż po biurach w jednej z najstarszych, a zarazem najnowszych dzielnic Warszawy. Wynika to z faktu, że Wilanów (jego wschodnia część) zanim został dołączony do granic Warszawy był jedną z najstarszych osad w okolicy miasta, datując się na okolice XIII wieku. Z tamtych czasów a dokładnie, z XVII wieku do dziś przetrwał pomnik historii jakim jest Pałac w Wilanowie, chętnie odwiedzany przez turystów. Wilanów do granic Warszawy został dołączony dopiero w połowie XX wieku.

W czasach nowożytnych, w bezpośrednim sąsiedztwie Dolnego Mokotowa, wyrosło prestiżowe Miasteczko Wilanów, które charakteryzuje się niską zabudową mieszkaniową, a dodatkowo jego część zajmują nowoczesne biurowce. Do najbardziej znanych projektów, w których można wynająć biura zaliczają się między innymi Royal Wilanów oraz Wilanów Office Park, oferujące powierzchnie konwencjonalne, biura serwisowane oraz przestrzenie coworkingowe.

Najniższe stawki za wynajem biura w Wilanowie zaczynają się już od ok. 40 zł w lokalach mieszkalnych zaadaptowanych pod biura. W nowoczesnych biurowcach czynsze za metr kwadratowy wahają się w granicach od 12 EUR/m2 do ok 15 EUR/m2 w najlepszych budynkach. W 2017 roku Miasteczko Wilanów zyskało również dostęp do nowoczesnej powierzchni coworkingowej w wyjątkowym budynku Be The One przy ul. Branickiego 15. Małe firmy i średnie firmy mogą teraz wynająć biura w nowoczesnym biurowcu i korzystać z części wspólnych budynku tak jak duża korporacja. Po szczegóły zapraszam do nas.

ursynow
Warszawa Ursynów - biura do wynajęcia

Ursynów jest stosunkowo młodą dzielnicą Warszawy, w której mieszka już ponad 150 tys. osób. Jest to efekt szeroko zakrojonego planu zabudowy osiedlami mieszkaniowymi tej części miasta w latach 60-tych XX wieku. Plany urbanistyczne zakładały jednak przy tym rozbudowę infrastruktury przyjaznej mieszkańcom, z czego korzysta do dziś wiele osób.

Na Ursynów prowadzą trzy główne arterie komunikacyjne - ul. Puławska, Al. Komisji Edukacji Narodowej oraz ul. Rosoła. Dodatkowym, najbardziej ulubionym przez mieszkańców Ursynowa środkiem transportu miejskiego jest metro. Bardzo popularne są też rowery miejskie, masowo używane zarówno przez mieszkańców dzielnicy jak i osoby, które przyjeżdżają do stacji Kabaty, skąd później wyruszają rowerami do Powsina, Konstancina i wycieczkę po Lesie Kabackim.

Większość biurowców oferujących biura do wynajęcia na Ursynowie znajduje się w okolicy ulicy Puławskiej oraz Poleczki, gdzie znajduje się rozległy park biurowy. W części mieszkaniowej, czyli na Imielinie i Kabatach znajdują się pojedyncze budynku biurowe, w których mieszczą się firmy małej i średniej wielkości. W dzielnicy Ursynów powstało też kilka prywatnych inicjatyw coworkingowych oraz biura serwisowane.

wlochy
Warszawa Włochy - biura do wynajęcia

Włochy są rozległą dzielnicą Warszawy o charakterze biurowo-mieszkalno-handlowym, a jej sporą część zajmuje największy w Polsce port lotniczy na Okęciu - Lotnisko Chopina. Włochy są krańcową dzielnicą miasta od strony południowo-zachodniej, dzięki czemu posiadają dostęp do dróg wlotowych i wylotowych z metropolii. Jest to szczególnie istotny element dla firm, które posiadają placówki współpracujące w innych miastach lub prowadzą projekty w całym kraju.

Największe skupisko biur do wynajęcia na Włochach znajduje się bowiem właśnie przy węzłach komunikacyjnych przy ul. Łopuszańskiej, Alei Krakowskiej oraz przy Alejach Jerozolimskich. Szukając biura na Włochach warto przyjrzeć się również ofertom w dzielnicy Ursus oraz na Ochocie, które sąsiadują bezpośrednio, a granica pomiędzy nimi jest tylko kwestią administracyjną.

Na Włochach można wynająć zarówno wielkoformatowe powierzchnie biurowe, ale także małe i średnie biura. Dzielnica zasługuje na uwagę dzięki sporej ofercie powierzchni magazynowych oraz miejsc, w których można wynająć stosunkowo dużo miejsc parkingowych, np. dla własnej floty samochodowej.

Ceny biur na Włochach należą do jednych z najniższych w Warszawie i zaczynają się już od 8 EUR/m2 do ok. 12 EUR/m2 czynszu, z małymi wyjątkami.