Kategoria: Biura
Przeczytasz w 1 min

Firmy, które w najbliższym czasie planują hybrydowy (rotacyjny) model pracy, mogą wynająć przestrzeń z mniejszą liczbą stanowisk i zaoszczędzić tym samym na wynajmie. Modna ostatnimi czasy “ekonomia współdzielenia” siłą rzeczy dotarła więc także do biur.

Wygląda na to, że pandemia na dłużej odciśnie swoje piętno na rynku biurowym na całym świecie. Dziś wszystkie firmy zastanawiają się kto i w jakim stopniu wróci do pracy w biurze. – Jedne firmy zostaną przy tradycyjnym stacjonarnym modelu, a inne przeniosą się zupełnie wirtualnie. Jednak większość przedsiębiorstw, w mniejszej lub większej części będzie pracować w trybie rotacyjnym, czyli np. w określone dni tygodnia z domu, a pozostałe w biurze. Tego oczekują dziś pracownicy – mówi Michał Nisengolc, prezes firmy Własne B., która zarządza powierzchniami biurowymi dla małych i średnich firm w Warszawie, Łodzi i Katowicach.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom firma Własne B. daje możliwość zaoszczędzenia sporej sumy środków na wynajmie biura. Proponuje firmom system najmu np. 50/50 co oznacza, że każdy z firmy otrzymuje dostęp do biura, ale biurek jest o połowę mniej – skoro i tak pracownicy mają przychodzić rotacyjnie. W przypadku, gdy zespół będzie chciał się spotkać w pełnym składzie, wtedy ma dostęp do sal konferencyjnych na tej samej powierzchni w budynku. Wszystko z zachowaniem bezpiecznego dystansu i higieny pracy.

Jesteśmy elastyczni na miarę nowych czasów. Jeśli w przyszłości firma zdecyduje, że potrzebuje jeszcze mniej powierzchni lub jednak chce przystosować się do trybu pracy sprzed lockdownu, wtedy może powiększyć się w danej lokalizacji lub zmniejszyć wynajmowaną przestrzeń – dodaje Michał Nisengolc.

Jeśli potrzebujesz podobnego rozwiązania dla swojej firmy, skontaktuj się z Damianem Kuczalskim pod nr tel. 791 577 069 lub e-mail [email protected]

Wyróżnione wpisy

Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

Działamy na wielu płaszczyznach

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
03
Reprezentacja
Najemcy
Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
04
Reprezentacja
Wynajmującego
Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
05
Capital
Markets
Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
06
Retail
Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
[email protected] +48 22 299 17 27
Twoja wiadomość

    * Pola obowiązkowe
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji