Kategoria: Biura
Przeczytasz w 1 min

Udało się! Po wielomiesięcznych poszukiwaniach biura na wynajem dla mojego klienta, znaleźliśmy odpowiedni lokal zarówno dla jego firmy jak i produkt inwestycyjny. Od 2 grudnia na warszawskim Ursynowie do wynajęcia jest nowa, świetnie doświetlona powierzchnia biurowa składająca się z lokali  o powierzchni 60, 81, 84 i 85 m2 położonych na najwyższej kondygnacji budynku, o łącznej powierzchni 317 mkw. Przez najbliższe miesiące będę zajmował się ich wynajmem, wszystkich zainteresowanych zapraszam do współpracy. Więcej informacji załączam poniżej:

Cena
Stawka czynszu wynosi 65 zł za m2 + 10 zł za m2 opłaty eksploatacyjnej, brak współczynnika powierzchni wspólnych, dodatkowo płatna energia elektryczna. Możliwość wynajęcia miejsca w garażu podziemnym w cenie 400 zł.

Lokalizacja i otoczenie
Budynek położony jest przy ul. Pileckiego 67 pomiędzy ul. Puławską i Ciszewskiego. Z biura można szybko dojechać na lotnisko (10 min), do drogi ekspresowej S2 (6 min) i do centrum biznesowego na Mokotowie (8 min.). Dla dojeżdżających komunikacją miejską atutem jest bliskość stacji metra Stokłosy (8 min pieszo) i przystanki autobusowe zlokalizowane obok budynku. W pieszej odległości znajdują się sklepy, lokale gastronomiczne i urząd pocztowy.

Cechy biura
nowa powierzchnia, położona na najwyższym III piętrze,
układ pomieszczeń zostanie dostosowany do potrzeb najemcy,
– winda,
– klimatyzacja,
– uchylne okna,
– ochrona 24 h,
– bezpłatny krótkoterminowy parking dla gości,
– gniazdka w podłodze dostosowane do układu biurek,
– minimalny okres najmu to 3 lata,
– czas potrzebny na przygotowanie powierzchni to 1-2 miesiące

Dostępne powierzchnie 64 m2, 81 m2, 85 m2, 86 m2, z możliwością łączenia w biura 145 m2, 167 m2, 231 oraz 317 m2.

Kontakt:
Tomasz Węglarz
tel. 22 299 17 27

Wyróżnione wpisy

Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

Działamy na wielu płaszczyznach

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
03
Reprezentacja
Najemcy
Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
04
Reprezentacja
Wynajmującego
Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
05
Capital
Markets
Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
06
Retail
Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
[email protected] +48 22 299 17 27
Twoja wiadomość

    * Pola obowiązkowe
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji