Biuro na start – zobacz najchętniej wybierane

Zakładając własną firmę💪 prędzej czy później przyjdzie nam się zmierzyć z poszukiwaniem powierzchni biurowej. Na początku ścieżki rozwoju📈, biuro często znajduje się w miejscu, w którym mieszkamy lub kawiarni, natomiast jak sprawy nabiorą rozpędu, wtedy przydaje się bardziej profesjonalne miejsce. Na jakie rozwiązanie wtedy najlepiej się zdecydować? Oto najchętniej wybierane opcje!

Pokój biurowy

Jeśli potrzebujemy własnej, zamykanej przestrzeni to pokój biurowy będzie najtańszym rozwiązaniem. W tym przypadku dostajemy do dyspozycji pusty gabinet biurowy bez wyposażenia (tzw. „wykładzina-białe ściany”, czasem na podłodze trafia się parkiet). W cenę biura wchodzi czynsz, koszty eksploatacyjne budynku czy zużycie mediów (prąd, woda), zazwyczaj w formie ryczałtu. Aneks kuchenny oraz toalety często znajdują się na częściach wspólnych. Trzeba jeszcze pamietać o zorganizowaniu do biura mebli i sprzętu biurowego, ale na tym etapie firmy ich zakup sprawia czystą przyjemność. Z odpowiednim wsparciem specjalisty, taki pokój dla 1-2 os. można wynająć za mniej niż 1000 zł miesięcznie.

Co-working

Jeśli nie potrzebujemy indywidualnego gabinetu, dobrym rozwiązaniem będzie co-working. W tym przypadku możemy zdecydować się na opcję biurka dedykowanego oraz tzw. ‚hot desk’. Biurko dedykowane będzie Twoim indywidualnym, przypisanym biurkiem, natomiast ‚hot desk’ jest opcją, która polega na tym, że przychodząc do biura nie mamy konkretnego miejsca do pracy i możemy zająć biurko, które aktualnie jest wolne. Oczywiście poza biurkiem dostajemy również dostęp do wszystkich części wspólnych łącznie z wyposażoną kuchnią. Za niewielką dodatkową opłatą uzyskujemy również możliwość zarejestrowania firmy pod adresem naszego biura co-workingowego, często z bardzo dobrym adresem, np. w Warszawie: Rondo ONZ 1, Mokotowska 1, Marszałkowska 111, czy Złota 59.

Co-working w Business Link – Astoria

Dodatkowym atutem przestrzeni co-workingowych jest networking. Na tej samej powierzchni pracuje wiele osób z różnych branż, co pozwala nam nawiązać biznesowe kontakty, które w przyszłości często owocują współpracą. W tym przypadku opcja jest jeszcze bardziej elastyczna, niż poprzednia ponieważ istnieje możliwość wynajmu biurek nawet na określoną ilość dni w miesiącu. To świetna opcja dla freelancerów, gdzie kosztem prywatności dostajemy kreatywne miejsce do pracy w atrakcyjnej cenie, nawet od 500 zł miesięcznie za hot desk z napojami no-limit.

Biuro all-inclusive

Dla firm z przygotowanym kapitałem na start, zdecydowanie najwygodniejszą opcją jest biuro w formule all-inclusive. W cenie dostajemy dostęp do indywidualnego gabinetu, który jest dostosowany do liczby stanowisk pracy oraz dostęp do całej infrastruktury biurowej znajdującej się na piętrze. Biuro jest wykończone, umeblowane i gotowe do wprowadzenia. Jako najemca korzystać możemy z sal konferencyjnych, toalet oraz wyposażonej kuchni, a w jej ramach do nielimitowanej kawy, herbaty oraz napojów. Do naszej dyspozycji jest również obsługa recepcyjna, która zatroszczy się o naszych gości oczekujących na spotkanie częstując ich kawą lub herbatą. W cenie mamy już dostęp do internetu, sprzątanie biura i wszystkie wyżej wymienione usługi. To rozwiązanie charakteryzuje się również dużą elastycznością, ponieważ umowę podpisać możemy nawet na krótkie okresy najmu. Cena (od 1000 zł za osobę) w przypadku biur all-inclusive jest relatywnie wyższa względem ceny biura tradycyjnego, jednak dostajemy za nią wygodę, dzięki której możemy w pełni skupić się na rozwijaniu firmy oraz reprezentacyjne miejsce do pracy.

Biuro all-inclusive w Inoffice – Złote Tarasy

Wybór odpowiedniej opcji uzależniony jest od naszych preferencji i rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej. Nie każde rozwiązanie może odpowiadać indywidualnym potrzebom, dlatego jeżeli poszukujesz swojego pierwszego biura – napisz do mnie na damian@biuronamiare.pl. Pomogę Ci dopasować najlepsze rozwiązanie oraz przeprowadzę przez cały proces wynajmu suchą nogą, aż do podpisania umowy najmu.

Share on FacebookShare on LinkedIn