OmniOffice – Q22, jako najlepsze biuro all-inclusive w kategorii NA WYSOKI POŁYSK

Biuro Na Miarę jako niezależna firma na rynku pośrednictwa oraz ekspert w wynajmie biur dla małych i średnich firm, spośród profesjonalnych przestrzeni w formule all-inclusive (patrz. biuro serwisowane), wyróżniła najlepsze rozwiązania na rynku. W kategorii na NA WYSOKI POŁYSK zwróciliśmy uwagę przede wszystkim na wykończenie wnętrz, doskonałą lokalizację, udogodnienia dla najemców oraz jakość świadczonych usług. Wyróżnienie za…

G43 Office Center, jako najlepsze biuro all-inclusive w kategorii NA WYSOKI POŁYSK

Biuro Na Miarę jako niezależna firma na rynku pośrednictwa oraz ekspert w wynajmie biur dla małych i średnich firm, spośród profesjonalnych przestrzeni w formule all-inclusive (patrz. biuro serwisowane), wyróżniła najlepsze rozwiązania na rynku. W kategorii na NA WYSOKI POŁYSK zwróciliśmy uwagę przede wszystkim na wykończenie wnętrz, doskonałą lokalizację, udogodnienia dla najemców oraz jakość świadczonych usług. Wyróżnienie za najlepszą…

City Space – Rondo ONZ, jako najlepsze biuro all-inclusive w kategorii NA WYSOKI POŁYSK

Biuro Na Miarę jako niezależna firma na rynku pośrednictwa oraz ekspert w wynajmie biur dla małych i średnich firm, spośród profesjonalnych przestrzeni w formule all-inclusive (patrz. biuro serwisowane), wyróżniła najlepsze rozwiązania na rynku. W kategorii na NA WYSOKI POŁYSK zwróciliśmy uwagę przede wszystkim na wykończenie wnętrz, doskonałą lokalizację, udogodnienia dla najemców oraz jakość świadczonych usług. Wyróżnienie za najlepszą…

Nowe biura na Ursynowie do wynajęcia

Udało się! Po wielomiesięcznych poszukiwaniach biura na wynajem dla mojego klienta, znaleźliśmy odpowiedni lokal zarówno dla jego firmy jak i produkt inwestycyjny. Od 2 grudnia na warszawskim Ursynowie do wynajęcia jest nowa, świetnie doświetlona powierzchnia biurowa składająca się z lokali  o powierzchni 60, 81, 84 i 85 m2 położonych na najwyższej kondygnacji budynku, o łącznej…

Biuro all-inclusive dla małej firmy

Wsłuchując się w potrzeby firm poszukujących odpowiedniej siedziby do prowadzenia biznesu, obok kosztów, które są jednym z głównych kryteriów, dla wielu z nich równie ważne jest umeblowanie, sala do spotkań z klientami, reprezentacyjność budynku, wsparcie administracyjne, elastyczna długość umowy czy dostępność biura od zaraz. Dostępne na rynku rozwiązania w postaci biur serwisowanych, pozwalają oszczędzić czas…

Czynsz za biuro to tylko część kosztów wynajmu

Rynek nowoczesnej powierzchni biurowej przeżywa prawdziwy rozkwit. Z roku na rok przybywa metrów kwadratowych, a dotychczasowo wynajmowane powierzchnie rotacyjnie zmieniają najemców. Trendy na rynku wymuszają większą elastyczność właścicieli budynku w stosunku do zapotrzebowania płynącego ze strony popytowej. Powierzchni, ze względu na dość wysoki wskaźnik pustostanów nie zabraknie przez najbliższe lata, jednakże pojawia się wciąż problem niedoboru…

Jakie biuro dla mikrofirmy?

Mikrofirmy potrzebujące przestrzeni do pracy, mogą dziś wybierać spośród coraz bogatszej oferty biur. W zależności od oczekiwanego standardu lub lokalizacji, Biuro Na Miarę dobiera odpowiedni produkt w zakładanym budżecie. Makrowybór mikrobiur Rynek powierzchni biurowej ma do zaoferowania wachlarz możliwości dla mikrofirm. Najwięcej zapytań odnotowujemy ze strony firm zgłaszających zapotrzebowanie na powierzchnie dla 1 do 5…

Case study: The Cats, z mieszkania do biura

Firma The Cats to managerowie marketingu, działający zewnętrznie na zlecenie firm. Dotychczas pracując z domu i kawiarni, założyciele Aneta Maliszewska i Mateusz Sikorowicz zgłosili się do nas w celu znalezienia odpowiedniej siedziby dla swojego biznesu. Mówią dlaczego zaczęli szukać prawdziwego biura i jakie były ich główne potrzeby. – Trzy miesiące temu zaczynaliśmy w mieszkaniu na…

Powierzchnie wspólne, czyli ile biura w biurze?

Wynajmując powierzchnię w biurowcu należy się liczyć z tym, że do powierzchni przeznaczonej do wyłącznego korzystania, należy doliczyć części wspólne na piętrze i w budynku – ciągi komunikacyjne, pomieszczenia socjalne, hole. Łącznie może to być dodatkowe 25-45% dodatkowej powierzchni, wliczanej w cenę najmu biura. Korytarz to część biura Współczynnik powierzchni wspólnej jest bardzo ważnym aspektem…

Najdroższe lokalizacje biurowe na świecie

Firma doradcza CBRE opublikowała najnowszy raport dotyczący kosztów wynajmu nowoczesnych biur na świecie. Od lat w pierwszej dziesiątce bez większych zmian królują te same miasta, ale niespodzianką w tym wydaniu raportu jest nowy lider, którym zostaje Hong Kong, depozycjonując Londyn, jako najdroższą lokalizację biurową na świecie. Ceny topowych biur w Hong Kongu wzrosły w rok…

Cechy idealnego biura dla pracowników firm

Ciekawych informacji dostarczają wyniki badania przeprowadzonego wśród pracowników brytyjskich biur, przez Brytyjską Radę Biur przy współpracy w firmą doradczą Savills. Biuro na Miarę zagłębiło się w raport „What Workers Want 2016”, aby wyciągnąć dla Was najważniejsze wnioski. Jednym z głównym założeń badania jest przesłanie, że „biuro to nie tylko dom dla firmy, ale przede wszystkim pracują w…

Biurowce dostępne teraz także dla małych firm

Zarezerwowane jeszcze do niedawna tylko dla korporacji i instytucji zatrudniających dziesiątki i setki pracowników, teraz w nowoczesnych budynkach można znaleźć biura na wynajem o powierzchni nawet 60-150 mkw. Idealne dla kilkuosobowych firm, które chcą mieć swoją siedzibę w reprezentacyjnym budynku z nowoczesnymi rozwiązaniami. Na wzrost oferty rynkowej dla małych i średnich firm ma wpływ miedzy…

10 najlepszych biurowców w Warszawie

Warszawskie biurowce powstają jak grzyby po deszczu i nie widać końca liczbie rozpoczynanych budów. Jednocześnie, poza nowymi budynkami deweloperzy rewitalizują istniejące projekty lub stawiają nowe w miejsce zużytych. Biuro na Miarę przygotowało subiektywny ranking 10 najlepszych biurowców w Warszawie, które wyróżniają się lokalizacją, architekturą oraz mają rozwiązania przyjazne środowisku naturalnemu. Pod uwagę zostały wzięte budynku…

Co to jest czynsz efektywny przy wynajmie biura?

Czynsz efektywny to średnia miesięczna wysokość czynszu za mkw. wynajętej powierzchni jaką najemca zapłaci w całym okresie umowy. Czynsz efektywny jest zazwyczaj niższy od czynszu bazowego (ofertowego), bo uwzględnia różnego rodzaju zachęty finansowe udzielone w trakcie negocjacji. Popularne zachęty finansowe, które wpływają na różnicę pomiędzy czynszem bazowym, a czynszem efektywnym to: – okresy zwolnienia lub…

Co zawierają koszty eksploatacyjne w cenie wynajmu biura?

Cena wynajmu mkw. powierzchni w biurowcu składa się z dwóch głównych części. Poza stawką czynszu, drugą główną składową są koszty eksploatacyjne związane z bieżącym utrzymaniem budynku. Co wchodzi w skład kosztów eksploatacyjnych? Media Na koszt zużycia mediów składają się zużycie energii elektrycznej (w tym klimatyzacji), energii cieplnej, gazu oraz koszty zużycia wody i odprowadzenia ścieków….

Parking przy biurze: Za ile i gdzie wynająć w Warszawie? Zobacz przewodnik.

Dla firm wynajmujących biuro, koszt powierzchni i zużycie mediów to nie jedyne regularne wydatki związane z nieruchomością. Istotnym, comiesięcznym kosztem dla niemal każdego przedsiębiorstwa są miejsca parkingowe. W przypadku wynajmu powierzchni w biurowcu, budynek przewiduje określoną liczbę miejsc postojowych, ale jeśli firma mieści się w kamienicy w centrum miasta, wtedy o codzienny parking musi zadbać…

Odlotowa siedziba firmy KAYAK

Właściciele firmy Kayak Software Corporation dostarczającej aplikacje do podróżowania, zamarzyli sobie aby w ich głównej siedzibie (USA) sala konferencyjna znalazła się wewnątrz kadłuba samolotu. W trakcie przygotowań okazało się, że nad budynkiem czuwa konserwator zabytków. Nie zatrzymało to jednak wizjonerów i postanowili zadać trud architektom i wykonawcom, aby Ci odwzorowali elementy samolotu i zainstalowali według planu…

Biuro z widokiem na panoramę Warszawy

Po prawej stronie Wisły, tuż przy rzece są wolne powierzchnie na wysokim piętrze z oknami skierowanymi w stronę centrum miasta. Ten, kto wynajmie tu biuro będzie miał prawdopodobnie jeden z najlepszych widoków na panoramę Warszawy. Dominanta Praska jest jednym z najwyższych budynków po tej stronie rzeki. Biurowiec oferuje łącznie 3000 mkw. powierzchni biurowej na 15 kondygnacjach. Pomimo…

Czym jest biuro serwisowane?

Kilkuosobowe firmy lub zespoły osób, które potrzebują gotowego biura w dobrej lokalizacji, powinny rozważyć możliwość wynajmu pokoju z pakietem usług, czyli tzw. biura serwisowanego (z ang. serviced office). Oferta „pod klucz” dla małych firm Idea biur serwisowanych polega na wynajmie pokoju biurowego z pakietem usług, mieszczącego się w biurowcu lub kamienicy. Poza tą najczęściej używaną…

Biura do wynajęcia w Warszawie – rośnie oferta dla MŚP

Już w tym roku zasoby warszawskiego rynku powierzchni biurowej przekroczą 5 mln metrów kwadratowych. Zwiększy się odsetek niewynajętej powierzchni i konkurencja, ale pozytywnie przełoży się to na produkty dla małych i średnich firm – pokoje biurowe oraz małe moduły w biurowcach i kamienicach. W latach 2016-2018 kończą się umowy 5-cio i 10-cio letnie zawierane na…

Sprawdzone sposoby na podryw w biurze

Czy biuro to dobre miejsce na podryw? Z wypowiedzi seksuologa prof. Zbigniewa Lwa-Starowicza wynika, że biurowy podryw dowartościowuje, uspokaja i pozwala odreagować stres. Ponadto w biurze spędzamy przynajmniej osiem godzin dziennie, dlatego jest ono oczywistym miejscem na znalezienie potencjalnego partnera lub partnerki. Wystarczy wychylić wzrok zza komputera i zdać się na los lub dobrą okazję….

Biura przyszłości

W przyszłości biura będą przede wszystkim miejscem, które pracownicy będą chętnie odwiedzać, inspirujące i sprzyjające współpracy. To, jak firmy postrzegają swoje biura zupełnie się zmieniło w ciągu ostatnich dwóch dekad. Na początku stawiano nacisk głównie na optymalizację kosztów i upakowanie jak największej liczby biurek na wynajętych metrach. Wiele firm wynajmowało biura poza głównymi dzielnicami biznesowymi…

Jak nie przepłacić za wynajem biura?

Jeśli właśnie naszedł czas na znalezienie nowej siedziby dla Twojej firmy, zastanawiasz się nad lokalizacją, powierzchnią, czy planem zatrudnienia na najbliższe miesiące, ale przede wszystkim wiesz na jaką kwotę miesięcznie za wynajem biura możesz sobie pozwolić. Niezależnie od tego jakiego biura szukasz, nie chcesz przepłacić. Poznaj rozwiązania, które podczas szukania biura na wynajem pomogą Ci…

10 wskazówek dla pracujących za biurkiem

Na co dzień nie masz chwili żeby pomyśleć o zorganizowaniu sobie miejsca pracy, ale gdybyś wiedział ile czasu naprawdę kosztuje Cię nieporządek, pewnie zastanowiłbyś się ponownie nad zmianami. I nie myśl sobie, że chodzi mi o poprzesuwanie sterty papierów albo zepchnięcie kilku niepotrzebnych drobiazgów do śmietnika czy szuflady. Stosunkowo schludna i uporządkowana przestrzeń do pracy…

Polscy projektanci chcą mieć showroom w biurowcu

Przestrzenie w polskich biurowcach zarezerwowane były dotychczas przede wszystkim dla firm, których działalność polega na wykonywaniu pracy typowo biurowej. Ale potencjał liczby osób, które każdego dnia przewijają się przez budynek chcą wykorzystać polscy projektanci mody, którzy planują otworzyć showroom na piętrze jednego z warszawskich biurowców. Nasuwa się pytanie, czy właściciele biur są gotowi na taką…

Ceny wynajmu biur w Warszawie – luty 2016 r.

Ceny wynajmu biur w Warszawie kształtują się na coraz bardziej przystępnych poziomach. Firmy, które obecnie mieszczą się na obrzeżach miasta czy w budynkach o niskim standardzie i myślą o zmianie siedziby, teraz mogą wynająć nowoczesną powierzchnię w lepszej lokalizacji, w tej samej cenie. Rośnie popyt i oferta produktowa dla małych i średnich firm. Podaż wyprzedza popyt…

Ile m2 na osobę w biurze?

Przeprowadzasz się z domu do biurowca albo powiększasz skład swojej firmy i nie wiesz ile metrów kwadratowych będzie Ci potrzebne. Zobacz jak można zaplanować przestrzeń, aby utrzymać komfort pracy bez naginania kosztów. Wynajmij biuro na wymiar Twojego biznesu! Metry na osobę Polskie przepisy BHP dotyczące przestrzeni dla pracowników w skrócie, mówią o co najmniej 13 metrach sześciennych…

Ważne pytania, zanim zaczniesz szukać biura

Wybór nowego biura może okazać się nie lada wyzwaniem, bo ta decyzja będzie miała wpływ na wiele obszarów funkcjonowania Twojej firmy. Niewłaściwy wybór lokalizacji może kosztować nie tylko utratę klientów, ale i pracowników. Trzeba się zastanowić nad tym, jakie będą potrzeby firmy w przyszłości, nie tylko na obecnej sytuacji. Szczególnie dlatego, że przy powierzchniach biurowych…

Czym się różnią biura klasy A, B i C?

Zaczynając poszukiwania powierzchni w biurowcu, najemcy zazwyczaj napotykają oznaczenia klasy budynków A, B lub C, z różnymi modyfikacjami np. A++ czy B-. Te symbole budowlane odzwierciedlają jakość i lokalizację budynku i są pomocne przede wszystkim przy przygotowywaniu raportów rynkowych. W praktyce kategorie B i C są po to aby odróżnić te budynki od tych z…

Atuty pracy w profesjonalnym biurze

Wybierając siedzibę dla swojej firmy w budynku przeznaczonym i przystosowanym do prowadzenia biznesu, możesz zaoszczędzić na wynajmie, ale co najważniejsze będziesz mógł korzystać z udogodnień, które oferuje profesjonalne biuro. Oszczędność Wynajmując pokój w budynku biurowym płaci się za rzeczywistą powierzchnię wykorzystywaną do pracy. W zależności od wielkości biura, jedna lub kilka firm na piętrze składa…